متوقف شدن برنامه ها در اندروید
نوشته شده توسط : danial

به نقل از هیواتک ارور Unfortunately App has Stopped یا خطای متوقف شدن برنامه ها در اندروید را با روش های زیر می توان حل کرد :
1- پاک کردن کش و دیتا برنامه : برای پاک کردن کش و دیتای همه برنامه ها به صورت یک جا مسیر Settings » Storage » Cached data را در گوشی خود طی کنید . همچنین برای پاک کردن کش و دیتا یک برنامه خاص مسیر Settings » Apps » All » انتخاب برنامه مورد نظر » Clear Cache and Data را در گوشی خود دنبال کنید . همچنین می توانید از برنامه هایی مثل Clean Master برای این کار استفاده نمایید .
2- آپدیت برنامه در صورتی که آپدیت جدید آن برنامه موجود است : ارور Unfortunately App has Stopped گاهی به دلیل آپدیت نبودن برنامه اتفاق می افتد . برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید : Google Play Store را باز کنید و وارد منو شوید . وارد قسمت Find my apps شده و در صورتی که آپدیت جدید برنامه در دسترس است آن را آپدیت کنید .
3- برنامه را حذف و مجددا نصب کنید : یکی دیگر از راه هایی که برای حل مشکل متوقف شدن برنامه های اندروید وجود دارد این است که برنامه مورد نظر را به طور کلی حذف کرده و مجددا نصب نمایید .
4- استفاده از حالت ریکاوری برای پاک کردن کش : ابتدا گوشی خود را خاموش کنید و آن را به حالت Recovery mode ببرید . برای این کار دکمه های Volume بالا و پاور را به صورت همزمان نگه دارید . ( البته بستگی به مدل گوشی دارد ، برای بعضی از مدل ها ، برای رفتن به حالت ریکاوری مد باید دکمه های Volume بالا و Volume پایین و پاور را به صورت همزمان فشار دهید . ) بعد از رفتن به حالت ریکاوری مد گزینه های زیادی ظاهر می شود . برای حرکت در بین گزینه ها از کلیدهای Volume بالا و پایین و برای انتخاب یک گزینه از دکمه Power استفاده کنید . ) گزینه Wipe Cache Patition را انتخاب کنید . به این ترتیب پاک شدن کش گوشی شما آغاز می شود .بعد از کامل شدن مرحله قبل یک پیغام ظاهر می شود . حال گزینه reboot system را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا گوشی تان reboot شود . به این ترتیب کش گوشی شما پاک می شود . البته این کار ممکن است باعث پاک شدن دیتا ذخیره شده برنامه مثل دیتا بازی و ... شود .
5- روش آخر برای حل این مشکل ریست فکتوری و بازگرداندن گوشی به حالت تنظیمات کارخانه است . البته حتما از قبل از اطلاعات گوشی خود بکاپ تهیه کنید . لینک زیر را ببینید :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/334/متوقف-شدن-برنامه-ها-در-اندروید.html

 





:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: